Take a fresh look at your lifestyle.

5 Pampers Swimming Terbaik Untuk Si Comel

0 12

Pampers swimming terbaik adalah satu kemestian untuk bayi atau kanak-kanak kecil yang belum terlatih menggunakan potty train.

Jika korang merancang ingin bermain air bersama si kecil sama ada di kolam renang ataupun pantai.

Tidak kira yang mana korang suka guna, tetapi apa yang penting adalah ianya harus menawarkan kesesuaian yang selesa dan cukup tahan lama untuk bermain air sepanjang hari.

Tips memilih Pampers Renang yang berkualiti dan terbaik

Sebelum membuat pilihan, pastikan ikuti tips ini untuk membeli swim diaper yang tepat dan sesuai dipakai untuk anak. Antaranya adalah;

1- Pilih yang selesa

Pilih yang serasi dan selesa dipakai adalah perkara paling penting semasa membeli diaper berenang yang terbaik.

Swimming diapers harus lebih ketat daripada diapers biasa, kerana ia lebih mudah bocor ketika berada di dalam air.

2- Bersifat mesra alam

Buat pemilihan jenis diaper renang dengan bijak, sebaiknya pilih yang bersifat mesra alam.

Terdapat lampin renang yang boleh digunakan semula di pasaran, malah ada juga lampin renang pakai buang.

Elakkan pakaian renang yang disertakan dengan diaper renang.

Sebaik-baiknya si manja harus menggunakan pakaian renang dan lampin renang untuk lebih selamat. Biasanya ia diperbuat daripada lapisan plastik atau poket dan tidak selalunya sesuai.

5 Cadangan Jenama Pampers Swimming Terbaik

1. Pampers Swimming Terbaik #Hippopo Swim Pants

Jenama ini mungkin patut dicuba jika korang lebih suka lampin renang yang mudah dikendalikan dan tidak menyusahkan!

Kelebihannya adalah mempunyai sisi yang fleksibel untuk keselamatan dan garis pinggang yang anjal untuk kesesuaian yang lebih selesa.

Korang hanya perlu koyakkannya dari kedua-dua belah pampers jika ingin mengganti dengan pampers lain. Sesuai untuk saiz sehingga 12 kg keatas.

Selain itu, ia juga kalis air dan tidak menyerap basah ke dalam lapisan, menjadikan masa di dalam air lebih menyeronokkan untuk si kecil.

Selain itu, lampin termasuk kaedah penutupan selangkangan yang sesuai dengan lembut yang menghalang kebocoran apabila bayi anda menjalankan perniagaan mereka.

Direka khas dengan filem PE bernafas serta lembaran belakang seperti kain.

2. Pampers Swimming Terbaik #Huggies Little Swimmers

Diapers swimmers dari jenama Huggies ini memberikan korang dan si kecil kebebasan sepenuhnya untuk belajar dan berseronok di dalam air.

Direka dengan bahagian tepi yang mudah ditanggalkan apabila basah. Ia tidak akan membengkak didalam air seperti pampers yang biasa.

Mempunyai bahagian sisi yang elastik untuk menahan sedikit kemalangan dan juga bahagian pinggang yang fleksibel, muat dan selesa.

Menggunakan bahan yang ringan dan tahan lama untuk pergerakan mudah didalam air. Dan juga mempunyai label pelekat depan belakang untuk mengelakkan kekeliruan.

Dengan Huggies Little Swimmers , korang boleh membawa si kecil ke kolam renang atau pantai dan berseronok bermain air tanpa perlu risau tentang kemalangan kecil.

3. Pampers Swimming Terbaik #Cheekaboo Swim Diapers

Diaper berenang Cheekaboo boleh dicuci dan boleh digunakan semula. Direka dengan bahan waterproof yang berkualiti untuk mengelakkan kebocoran di kolam.

Ia juga dilengkapi dengan tali pemangkas dan regangan untuk memastikan keselesaan maksimum.

Diperbuat daripada 85% polyester 15% spandex – mudah dicuci dan kering dengan cepat. Bersifat mesra alam dan boleh digunakan semula.

Diaper swimmers Cheekaboo ini sesuai digunakan dan disyorkan oleh sekolah renang.

Diapers yang seumpamanya boleh di dapati di Shopee.

4. Mothercare Splash About Happy Nappy

Diaper jenama Splash About pilihan Mothercare ini diperbuat dari kain neoprena yang lembut yang menangkupkan bahagian bawah bayi bagi mengelakkan kebocoran.

Pinggangnya yang ramping menutupi perut bayi untuk terkunci walau dalam kebocoran, berbentuk ergonomik memberi mereka ruang dan bebas bergerak untuk bermain air.

Jenama ini juga mudah untuk dipakai dan ditanggalkan. Dan juga mempunyai perlindungan matahari UPF50+. Sesuai digunakan untuk kanak-kanak berumur 2-3 tahun.

Diapers yang seumpamanya boleh di dapati di Shopee.

5. Beau & Belle Littles Nageuret Swim Diaper

Diaper renang boleh guna semula ini mendapat tempat nombor satu kerana kesesuaian boleh laras dan perlindungan kebocoran yang luar biasa serta berkualiti tinggi.

Reka bentuknya lebih baik daripada yang korang jangkakan, dengan sentik di sekeliling pinggang dan peha yang sesuai untuk bayi seberat 8 hingga 36 paun.

Nikmati penggunaan diaper renang yang tahan lama dan boleh dibasuh mesin. Tersedia dalam pelbagai reka bentuk berwarna-warni yang disukai oleh kanak-kanak. Dalam erti kata lain, ini boleh menjadi satu-satunya diapers berenang yang korang perlu ada.

Pampers swimming kini tersedia dalam pilihan boleh guna semula dan pakai buang, menjadikan pengalaman berenang si kecil menjadi lebih menyeronokkan.

Apabila bersentuhan dengan air, diaper berenang jauh lebih baik daripada diapers biasa. Apatah lagi, diaper swimmers ini direka dengan corak yang comel juga!

Diapers yang seumpamanya boleh di dapati di Shopee.

Semoga ini dapat membantu korang semua !

Leave A Reply

Your email address will not be published.