Take a fresh look at your lifestyle.

Wajah V Shape Tanpa Pembedahan

0 33

Girls, siapa antara uolls yang nak sangat wajah V shape? Semua nak kan muka yang runcing dan ada sebahagian orang yang sanggup nak jalani pembedahan plastik semata-mata nak dapatkan V shape face.

Kegilaan V Shape face ni asalnya daripada keindahan wanita Korea yang menjadi inspirasi wanita dunia. Terutama untuk peminat bintang Korea. Para artis mempunyai kulit yang cerah dengan bentuk muka yang perfect.

Cara Dapatkan Wajah V Shape Tanpa Jalani Pembedahan

1. Wajah V Shape #Teknik kontur

sumber: lemon8

pakai concealor jenis pensel macam ini memang mudah nak buat bentuk.

Teknik kontur adalah cara yang boleh dilakukan dengan mengoptimumkan penggunaan solekan.

Percikan bronzer dan warna penyala akan membuang bayang-bayang pada beberapa bahagian.

Dan korang boleh mencipta ilusi wajah yang kelihatan lebih seimbang.

Tetapi kaedah ini tidak kekal, kerana kontur hanyalah strategi segera dengan bergantung kepada bantuan solek sahaja.

2. Gunakan topeng facelift

Cara mudah nak dapatkan v shape macam sis Fifa, boleh try pakai ini. Dengan doublechin sekali jadi menipis.

Selain itu, korang juga boleh menggunakkan alat seperti topeng muka yang mana dapat membantu membentuk bentuk wajah v-bentuk. Topeng ini akan memberi tekanan kepada dagu, dan pipi untuk menekan lemak yang berlebihan di muka untuk menghasilkan bentuk wajah yang lebih tepat.

3. Wajah V Shape #Gunakan serum penegang

Menggunakan serum juga boleh membantu menegangkan kulit yang kendur sehingga ia akan kembali ketat dengan bentuk yang semakin sempurna. Jika keliru dengan serum penegang, koang boleh memilih serum anti -penuaan yang boleh membantu dalam peremajaan kulit dan juga membantu menjadi lebih tegang.

4. Wajah V Shape #Buat senaman muka 

sumber: lemon8

Ha, bukan badan sahaja yang perlu bersenam tau. Tetapi wajah juga memerlukan senaman yang boleh membantu otot muka menjadi lebih tegar. Terdapat sejumlah senaman muka yang korang boleh mencuba di rumah.

Tetapi jika korang mahukan cara yang cekap, banyak rawatan di spa yang high end dengan inovasi terbaru dengan peranti toning muka mikro yang merupakan alat kecantikan terkini dengan teknologi Microcurrent.

Teknologi ini berupa sejumlah kecil arus elektrik pada kulit yang boleh membuat kontrak otot muka sehingga kulit wajah menjadi lebih tegang dan kelihatan lebih muda.

Rawatan tersebut akan mengangkat muka bukan pembedahan yang sangat selamat, tanpa menyebabkan kesan sakit dengan impuls elektrik yang sangat rendah, tetapi berkesan untuk mewujudkan kontur muka menjadi lebih tegang dan mencerahkan kulit. Produk ini sangat selamat, jadi ia boleh digunakan di rumah dengan hasil profesional.

5. Amalkan Gaya Pemakanan Sihat

Dengan mengamalkan gaya pemakanan yang sihat adalah salah satu cara yang boleh membantu korang merealisasikan untuk dapatkan bentuk wajah V-Shape. Cuba gunakan makanan sihat dengan mengawal diet seimbang.

Elakkan makanan yang mengandungi lemak tepu yang boleh menyebabkan lemak di muka. Dengan cara ini, muka dan badan pastinya akan kelihatan lebih sesuai dan ideal

So korang cubalah cara ni mana tahu lepas ni kita sama-sama dapat wajahv shape yang diimpikan. Saya pun sedang berusaha ni nak buat operation mahal-mahal tak mampu. Selamat mencuba ya!

Leave A Reply

Your email address will not be published.